W zdrowym ciele zdrowy mózg

Wydawnictwo: Znak
Dostępność: BRAK W MAGAZYNIE
Kod katalogowy: 062546
Stara cena: 44,90 zł
39,90 zł
Wysyłka do
*
*
Shipping Method
Sposób wysyłki
Przewidywane doręczenie (od dnia wysyłki)
Cena
Podaj kod pocztowy, aby wyliczyć koszty wysyłki

Fenomenalny bestseller, który odkrywa tajemnice mózgu.

Książka szwedzkiego psychiatry, autora bestsellera Wyloguj swój mózg, w praktyczny i zrozumiały sposób tłumaczy, jak korzystna dla mózgu i samopoczucia jest aktywność fizyczna.

Nawet niewielkie dawki ruchu pomogą ci zredukować stres i niepokój. Mogą też w znaczny sposób poprawić sprawność i wydajność mózgu. 20 minut biegu lub spaceru pozwoli ci lepiej się koncentrować i podniesie poziom dopaminy.

Jaka jest optymalna dawka treningu dla twojego mózgu?
Jakie ćwiczenia wykonać przed stresującym spotkaniem?
W czym mogą pomóc proste czynności, takie jak codzienny spacer z psem lub pójście pieszo do pracy?

Ruch nie tylko pobudza cię i sprawia, że czujesz się lepiej, ale także korzystnie wpływa na pamięć, nastrój, sen, wspomaga twoją kreatywność i odporność na stres.

Poznaj fascynujące odkrycia naukowe, dzięki którym lepiej zrozumiesz tajemnice mózgu i zadbasz o zdrowie i lepsze samopoczucie.

Anders Hansen – bestsellerowy i nagradzany autor. Psychiatra, bada wpływ sportu i technologii na mózg. W tej książce tłumaczy, co mówią o naszym zdrowiu najnowsze odkrycia naukowe i w jaki sposób możemy tę wiedzę wykorzystać w codziennym życiu.

Fenomenalny bestseller, który odkrywa tajemnice mózgu.

Książka szwedzkiego psychiatry, autora bestsellera Wyloguj swój mózg, w praktyczny i zrozumiały sposób tłumaczy, jak korzystna dla mózgu i samopoczucia jest aktywność fizyczna.

Nawet niewielkie dawki ruchu pomogą ci zredukować stres i niepokój. Mogą też w znaczny sposób poprawić sprawność i wydajność mózgu. 20 minut biegu lub spaceru pozwoli ci lepiej się koncentrować i podniesie poziom dopaminy.

Jaka jest optymalna dawka treningu dla twojego mózgu?
Jakie ćwiczenia wykonać przed stresującym spotkaniem?
W czym mogą pomóc proste czynności, takie jak codzienny spacer z psem lub pójście pieszo do pracy?

Ruch nie tylko pobudza cię i sprawia, że czujesz się lepiej, ale także korzystnie wpływa na pamięć, nastrój, sen, wspomaga twoją kreatywność i odporność na stres.

Poznaj fascynujące odkrycia naukowe, dzięki którym lepiej zrozumiesz tajemnice mózgu i zadbasz o zdrowie i lepsze samopoczucie.

Anders Hansen – bestsellerowy i nagradzany autor. Psychiatra, bada wpływ sportu i technologii na mózg. W tej książce tłumaczy, co mówią o naszym zdrowiu najnowsze odkrycia naukowe i w jaki sposób możemy tę wiedzę wykorzystać w codziennym życiu.

Specyfikacja
Attribute nameAttribute value
ISBN978-83-813-5084-6
Okładkamiękka
Liczba stron254
Wymiary140 x 200 mm
AutorAnders Hansen
Rok wydania2021
Napisz własną recenzję produktu
  • Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać recenzje
*
*
Zły
Doskonały
*
*
*
Specyfikacja
Attribute nameAttribute value
ISBN978-83-813-5084-6
Okładkamiękka
Liczba stron254
Wymiary140 x 200 mm
AutorAnders Hansen
Rok wydania2021